Sportdag

Vanmorgen om 8 uur al op de mountainbike, met mijn nieuwe futuristische helm met geรฏntegreerde bril.

Daarna douchen en om 11 uur vlug naar Wijk aan Zee om de #BeachBattle #strandrace te kijken. Echter daar reden enkel nog de recreanten en ik hoorde dat de wedstrijd om 13 uur zou starten. Terug naar huis en de #Velsertunnelrun gaan kijken.

Toen naar huis even eten.

Daarna weer terug naar Wijk aan Zee en bovenaan een 22% stijgende duintop gaan staan. En film de kopgroepen op zijn kant. ๐Ÿ˜‚ Na twee doorkomsten wist ik al wie er ging winnen en ben naar huis gegaan. Daar kwam ik op tijd voor de F 1.

Verstappen in de bocht! ๐Ÿ˜‰

Tussendoor even veldrijden gescoord.

Nu ben ik zo moe van die sportdag, dat ik alleen nog voetbal en darten ga kijken.

29 thoughts on “Sportdag

Geef een reactie

