Jan Smit

Een poosje geleden werd ik door Pearl via een mail uitgenodigd om een concert van Jan Smit bij te wonen vanwege het feit dat hij in een reclame commercial van hen zit. Ik heb daarop geantwoord, dat ik daar totaal geen behoefte aan had en dat reclame ook tegen je kan werken, omdat die Smit beter op 12 jarige leeftijd had moeten stoppen met zingen. Ik kreeg van hen het antwoord, dat men dat zou opnemen met het reclamebureau. Tot zover! 

Nu lees ik, en ik feliciteer hem en Pearl daar van harte mee, dat hij de ‘Loden Leeuw’ heeft gescoord vanwege de slechtste tv reclame van het jaar. 

Er is gelukkig nog gerechtigheid dit land!

31 thoughts on “Jan Smit

  1. Pingback: Mijnheer Smit – Mooi Leven, by Hans de Gans

  2. Toch blijkt dat de reclame wΓ©l voor naamsbekendheid zorgt, ook men zich eraan ergert.
    Ik vind het trouwens een foute trend dat BNners reclame maken, zij stoten het brood uit de mond van de modellen die nu niet meer aan de bak komen.

Geef een reactie

