Veerkracht

Misschien moet ik het wel Hulkenpower noemen. Als je het totaal niet ziet zitten, om met de voorbereidingen voor het kerstdiner te beginnen vanwege een depressie, gewoon doorzetten!

Ra, ra, wat zit hier in?

Ik snap het zelf niet dat dit mij gewoon lukt, als je weet dat ik net zoveel energie heb tijdens een depressie als bij een zware griep.

Dat zit dus in het aluminium folie! 😊

Nu morgen nog broodjes halen en de boel klaarzetten. Owww, gloeiende, gloeiende, de kerststal en de boom moet ik ook nog neerzetten.

22 thoughts on “Veerkracht

  1. Gewoon laten gebeuren. En tuurlijk is er de weemoed, de volgende keer beter moet je maar denken. Trouwens de ware Kerstgedachte zit in je hart… Laat het je maar smaken 😉

      • Kaarsen vind ik stinken 😉
        Het kerstboompje heeft al versiering en verlichting en de beelden in de stal staan vast gelijmd.
        Slim Hulkie!

      • hahahaha handig, van de stal, je snapt misschien wel met mijn achtergrond, dat die stal, die wilde ik altijd hebben als kind, maar mocht ik nooit 😉 Ik heb nu wel een moderne stal in de box bij de spullen, van glas, zonder stal, maar de figuurtjes volgens mij nog. 😉

Geef een reactie

