115000 doden

De mens denkt dat hij machtig is, zeker de wereldleiders cq gezondheidszorgers e.d. En zij komen zo overtuigend over, dat hele volksstammen achter ze gaan staan. Zelfs een Hulk hadden ze te pakken dmv een griepprik te gaan halen met als gevolg, dat ik de eerste zware griep er in dit nieuwe jaar erop heb zitten. Iedere arts legt de eed af van Hippocrates. Wereldwijd worden er 115000 ongeboren kinderen PER DAG vermoord! Wij weten allemaal wat Hitler teweegbracht, toch? En Amin vrat van zijn lijken. Videla gooide zijn tegenstanders boven zee uit vliegtuigen. En Duterte van de Filipijnen vermoord heden ten dage 3 miljoen drugsverslaafden. Ratje Poetin liegt alles aan elkaar vast en moord maar door. En straks krijgen we te maken met bluffer Trump, die nu al over muren spreekt.

Ik zat van de week met mijn griephoofd naar dit huisje te kijken.

Vogels van diverse pluimage vlogen af en aan om te eten. Ik zag dat er geen discriminatie heerste, geen oorlog, geen geweld. Er heerste eerbied voor het leven, hoewel ik ook weet dat sommige beesten andere moeten doden om te overleven maar dat is de natuur en zij zullen nooit meer doden dan nodig is. 

Nee, dan de ‘mensen’ hierboven beschreven, die ik de naam beesten niet eens wil geven. Ik was doodziek van de griep maar hier ben ik kotsmisselijk van. 115000 dode baby’s per dag! 

29 thoughts on “115000 doden

    • Precies, wij doen het met z’n allen.
      Laten we alsjeblieft naar de natuur kijken?
      Hoe hoog is de stapel dode baby’s van 43 miljoen per jaar?
      KOTSMISSELIJK HOOG!

  1. Duidelijk dat ik nog meer nieuws heb gemist als ik dit lees. nee ik zit niet onder een steen of zo, maar het is erg, zolang de mens bestaat, ben ik bang dat… Maar goed, het is waar wat je zegt, over onze dieren en beesten. Alleen als het echt nodig is, de kringloop van het leven, maar zo?

    Trouwens griepprik gehaald en meteen ziek, dit klinkt ook erg herkenbaar, had er ook recht op, heb ik nog, maar ik besloot eens een jaar over te slaan en wat denk je? Griepvrij de winter door gekomen incluis mijn dochter dus ook die anders een halve winter plat lag, ook eens iets om over na te denken Hulk? 😉

    X

  2. Ben ik even blij dat ik de griepprik weiger, als je er dit soort nachtmerries mee naar boven haalt is dat dus geen pretje. Maar helaas, de mensen die het zóuden moeten veranderen lezen niet hier, dus maak je geen illusies. Maar het verschil in je eigen omgeving.

  3. Ja dat zijn allemaal erge dingen die gebeuren en blijven gebeuren in de wereld en dan nog het meeste onder het mom van het geloof. En die griepprik, ik hoor van de mensen die flink de griep hadden allemaal dat ze de griepprik hebben gehaald. Ik haal hem nooit, niet dat ik denk geen griep te kunnen krijgen maar wel dat ik tegen onnodige inspuitingen ben die dan maar weer tegen een bepaald aantal soorten griep schijnt te helpen. Het is m.i. ook een flinke industrie die hier achter zit. Ik ben nog niet overtuigd van het nut er van. Misschien voor heel zwakke en zieke mensen dat het helpt. Maar om nou al standaard iedereen die 60 is geworden die prik aan te bieden???

    • Wij weten hoe het moet, maar missen de macht om het uit te voeren.
      Een moeder Teresa, die kon enkel voor de armen opkomen, door simpel met liefde te helpen.

      Kunnen wij dat?

  4. Ik houd mijn hart vast wat die idioot in de VS allemaal van plan is…
    Weet je me ook altijd opvalt? Dat koeien in de wei met hun koppen in dezelfde richting staan en ik denk áltijd: dat zouden wij mensen ook eens moeten doen!

  5. Eigenlijk is het raar dat de ‘tegenbeweging’ zo veel groter is, & zo veel massaler, maar dat die ook zo vele malen stiller is. Je hoort die enorme groep die liefde predikt en vrede wil zelden, hoewel ‘we’ met zo veel meer zijn.

    Ik denk dat we op moeten houden met denken dat liefde alles gaat overwinnen, en het net zo hard moeten gaan schreeuwen als de mensen die haat en verdeling verspreiden…!

      • Misschien… maar de urgentie wordt langzaam maar zeker zo groot dat ik begin te denken dat het het risico wellicht wel waard is… Of verzoek ik de goden op deze manier?

      • Tegen degene die met wapens zwaaien, doen we niets.

        Minister Schippers van GEZONDHEID liet zeer kort geleden weten, dat de 30000 abortussen in Nederland dringend naar beneden moeten.
        Niet om het moorden maar het is een geldkwestie.
        De moordenaars worden er ook nogeens voor betaald.

        Dit heet ‘de verwording’ en dat is niet meer te helen.

  6. Ik vraag me af wat er in die griepprik van je gespoten is, maar je slaat hier een paar dozijnen spijkers op hun kop…..
    Dit alles is wat de mens de mens aan doet, dan moet je kijken wat de mens de dieren aan doen….. !!!

  7. Mensen liegen bedriegen en manipuleren, ze slijmen, draaien en roddelen en allemaal onder je neus. Het zijn niet alleen de groten der aarde Hulkie en helaas ook niet aan baby’s die er de dood door vinden.

  8. Alles wat je hier noemt maakt dat ik het kijken naar het wereldnieuws tot een minimum beperk en liever kijk naar wat er wel aan goeds wordt gedaan, ook al is dat op kleinere schaal…

Geef een reactie

