Krimp

Misschien denk ik wel bekrompen maar het viel gisteren toch wel koud op mijn dak. Ik liep met mijn oudste dochter in een lange gang van een ziekenhuis waar zij onderzocht moest worden. Plotseling zegt ze tegen mij, “wat ben je klein, je krimpt toch niet hĆ©?”

Gloeiende, gloeiende, ik verzon snel een list. En antwoordde haar, “waarom denk je dat ik een hoed draag?” Voorheen waren wij namelijk beide even lang.

Van schrik mij vanavond toch even opgemeten. Gerustgesteld kan ik u melden, zij is waarschijnlijk gegroeid.

26 thoughts on “Krimp

Geef een reactie

