Verkoelend

Na een zo goed als slapeloze nacht ben ik vanmorgen op de mtb gestapt en naar de startplaats gereden. Er stonden geen andere pesionados dus zijn wij gedrieën ( me, myself and I ) het duingebied ingereden. Misschien vanwege de sneeuwval of andere ideeën, zie foto, kwam niemand opdagen.

Verder heb ik de gehele ochtend super genoten. Reed met sterke benen, zodat ik de reeds bestelde sjoemelfiets meteen heb afgebeld.

Het was Hooglander en Hulkenweer

Ik hoop van harte dat dit logje verkoelend mag werken voor mijn meisje in Zuid Afrika.

32 thoughts on “Verkoelend

    • En soms gevaarlijk. Ooit een stier achter mij aangehad die zijn harem wilde beschermen.
      En soms staat er een op het pad met zijn kont naar je toe. Dan rij je erlangs en dan wil hij/zij net met die grote hoorn zijn flank krabben. Toen heb ik die hoorn even vastgehouden, zodat hij/zij mij niet van de fiets kegelde.

      • Ja, ik zag hem van een afstand eerst een wijfje een oplawaai geven met zijn kop en daarna keek hij mij aan. Ik dacht daar fiets ik niet langs en ben gedraaid. Toen zag ik dat vanuit mijn ooghoek dat hij op mij afkwam. Niet het mtb pad volgde maar schuin overstak. Ik heb zo verschrikkelijk hard gefietst en niet gekeken want ik had SL mijn aandacht nodig op het slechte pad wat vol lag met kuilen en takken waarop ik reed. Toen moest ik nog een heuvel op en na die heuvel was een vee rooster in de buurt, wist ik. Maar toen had dat beest het allang opgegeven. Wel een goede training.

    • Hij hangt in de schuur aan een haak. De kleding van 3 trainingen aan het droogrek. Zodat ik binnenkort weer de spieren ga sterken dmv op de pedalen te ranselen.

    • Ik geniet daar ook bijzonder in dat gebied. Probleem is enkel dat ik erg tril, zeker na geleverde inspanning. En dat ik daarna slecht mijn handschoen aan kan trekken over mijn iets bezwete hand.

  1. Nou, ik heb dus duidelijk geen hulkenbloed, want ik ga echt niet voor mijn plezier naar buiten, had nu liever bij jou Treeske gezeten, als het over temperatuur gaat ………. lijkt me zo lekker 33 graden en een windje 🙂

Geef een reactie

