Hond vergeten

Mijn overbuurvrouw heeft 3 kinderen en de laatste 2 kwamen wel heel vlug achter elkaar. Best wel herkenbaar voor mij, ik had binnen anderhalf jaar 3 kindjes. Raad maar hoe ik dat deed? De overbuurvrouw laat altijd haar grote hond uit samen met haar twee jongst geboren kinderen in de kinderwagen. Vandaag weer en ik zit opdat moment te lunchen en zie haar het normale rondje maken. Bij de oversteekplaats aan het einde van de flatgebouwen waar zij altijd de weg oversteekt, zie ik haar vertwijfeld rondkijken.

Daarna pakt ze haar telefoon en komt even later met een smile op haar gezicht teruglopen. Even daarna zie ik haar weer gaan, nu wel met hond. Ik heb er als een hartelijkehothulk om moeten lachen.

17 thoughts on “Hond vergeten

Geef een reactie

