Geen gang

  1. Gisteren de hele dag als een dwaas voor mij uit zitten staren. Dacht dat ik een complete verdoving had gekregen van de tandarts. Maar vanmorgen was het weer raak. Ik was om 7.30 uur opgestaan en er was werkelijk geen gang in mij te branden. Plots wist ik het weer. Zomertijd! Na een boodschapje gedaan te hebben even langs het tankstation gereden. Mijn betaalkaart erin gestopt, wist gelukkig mijn pincode nog, toetste eurobenzine in en pakte vervolgens de diesel spuit vast die het niet deed. Verwonderd trok ik hem terug vanuit de tankvulhals, keek in het gat van de spuit en rook toen de penetrante diesellucht. Geen wonder dat hij het niet deed, diesel heeft een andere prijs gelukkig. Toen naar huis en na 6 bakken koffie werd ik om 11.30 wakker. Wil heel graag fietsen met dit mooie weer maar half slapend is dat geen optie. Hartelijk bedankt zomertijd bedenker!
38 thoughts on “Geen gang

  1. Ik verlies jaarlijks 6 weken met die zomer- wintertijd idiotie. 3 weken nu en 3 weken straks. Ik ben al geen goede slaper, maar met dit werkt het ritme helemaal niet meer. Ik voel dus heel erg met je mee. Koffie staat naast mijn pc. Ik weet niet hoeveelste bak. Lees: emmer. Sterkte lieve Hulk.

  2. Herkenbaar, ben ook nog niet in goede doen.
    Gelukkig heeft de benzinepomp wel goed voor jou gedacht, stel je voor dat je er wel diesel ingegooid had, de ellende niet te overzien….!

  3. Ik moest al aan je denken, ik hoop dat ze die onzin รฉindelijk afschaffen, het kan me niet schelen of het altijd zomer- of wintertijd is. Maar dat heen en weer gooien is toch wel heel vervelend.

Geef een reactie

