Motivatie

Ik heb van de week het besluit genomen om de verkoop van mijn boek #Helletocht door mijn uitgeverij  #triggertree in Harderwijk te laten verzorgen. Vanmorgen heb ik in een aangenaam zakelijk verlopen gesprek de aantrekkelijke voorwaarden besproken, waarna ik mijn toestemming verleende. Ik bemerkte dat het in eigen beheer uitgeven een te grote geestelijke belasting werd. Bovendien bleek het verkopen van het boek onbewust als een rem te werken op mijn verdere activiteiten als schrijver. Nu ik bevrijd ben van deze last, merk ik onmiddellijk dat ik de motivatie heb om verder te schrijven. Het loeispannende jeugdboek ‘De man met het masker’ is in de eindfase beland. Dat betekent, redigeren, een omslag foto en de tekst op de achterflap dienen nog gedaan te worden. Mijn volgende boek met de voorlopige titel ‘Onrust in de duinen’ is halverwege klaar. Gemotiveerd ga ik nu verder, omdat ik heb geleerd dat ik mij met schrijven bezig moet houden.

28 thoughts on “Motivatie

Geef een reactie

