Bokshouding

Na een zeer onrustige nacht, schrok ik vanmorgen wakker met mijn enorme Hulkenvuisten gebald voor mijn gezicht in de bokshouding. Gloeiende, gloeiende, wat eng! Want normaal ben ik helemaal niet zo agressief. Wel wild! Ik wijd het aan wat ik gisteravond op de tv gezien heb, van wat ik nu wel kan noemen, het boksgevechts van de eeuw. Twee sterke mannen (bijna Hulken) stonden met ontblootte bovenlijven elkaar zo hard mogelijk op elkaars gezichten te rammen, terwijl er 90.000 man/vrouw toekeken voor € 100 per toegangskaartje. De beide boksers ‘verdienden’ binnen een uur, elk meer dan 20 miljoen euro. Aan de ene kant denk ik, had ik ook maar zo een vak geleerd maar aan de andere kant blijf ik liever Hulk.

18 thoughts on “Bokshouding

  1. En dat noémen ze dan sport, het wil er bij niet erg in dat je na een knoepert op je gezicht heel sportief staat te suizebollen “goh…. dát was een mooie klap die mijn tegenstander uitdeelde, zo wil ik er nog wel een paar.”.

Geef een reactie

