Spaans benauwd

Hoewel wij ontzettend genieten van onze vakantie, krijgen we het er af en toe ook Spaans benauwd van. Vooral het verkeer speelt ons parten maar ook de wonderschone natuur. Verkeerslichten op een 2 rijstrokenweg daarbij staat de rechterbaan op groen en de linker op rood. Soms veranderd een 2 rijstrokenweg zomaar in weg met een ventweg. Motorrijders krijgen steeds waarschuwingsborden te zien om afstand te houden. (Let op die grappige oogjes)

Soms slechte wegen en super smalle wegen waarbij je de spiegels naar binnen moet klappen. (Let op muur beschadigingen?)

Nu at ik al geen kip. ๐Ÿ™ƒ

Boompje klimmen wordt ten zeerste afgeraden!

Ooit paarse bomen gezien? Wij wel!

Een moskee groter dan 4 hectare met daarin een kathedraal gebouwd. (Zoek de Hulk?)

En vandaag logeren wij hier in Almodovar del Rio.

De binnenplaats met 32 graden. Heerlijk!!!

21 thoughts on “Spaans benauwd

    • We vervallen van de ene in de andere verbazing.
      De bijrijder zit met camera in aanslag want je mist nog van alles. Hoop dat het je wat beter gaat? ๐Ÿ˜™

      • Bedankt, alles ok hier!
        Ja die vakantie van jullie ga je niet snel vergeten!!
        Genieten en lachen joh, meer moet dat toch niet zijn he ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

  1. Oh, wat een enge straatjes. Dapper van jullie.
    Volgens mij heb ik de hulk gevonden. Met pet en bril?
    Heerlijke beelden. Ik mag rustig vanuit mijn luie stoel meegenieten.

  2. Dat filmpje! Het werd steeds smaller. Ik dacht: straks moet je in z’n achteruit terug maar gelukkig liep het goed af. En Trees maar lachen, haha (-:
    Je hebt ijzerenheinig gereden, Hulk. Ik ben trots op je!
    Dikke kus voor allebei โ™ฅ

    • Dat dacht ik eerst ook, totdat ik hele lanen paarse bomen tegen kwam die enkel in de maand mei bloeien. Die
      mazzel hebben wij dan wel weer.

Geef een reactie

