Eindelijk weer biefstuk.

U weet, ik ben altijd eerlijk!? Dus geef ik grif toe, dat ik ondanks mijn enorme Hulkenpower, gloeiende, gloeiende moei (zeggen we in Noord-Holland) was geworden van onze Spanje vakantie. Nog eerlijker, ik ben een week na thuiskomst nog steeds moei. Wij hebben tijdens de vakantie geleefd op die zogenoemde oergezonde olijfolie. Nou dat liep bij mij letterlijk en figuurlijk mijn oren uit en bij Treeske ergens anders. Gelukkig waren we weer op Hollandse bodem beland, waarbij een biefstuk natuurlijk niet mocht ontbreken. Een poosje geleden hadden wij een biologische boerderij bezocht en daar hele gezonde producten zoals vlees, kaas en worst gekocht. Heerlijk hoor, zo een malse biefstuk van een biologisch koebeest (met 20.000 vlieguren, dit ter vergelijking met een kip) Nu slikten wij zojuist ons laatste stukje biefstuk door, dat we afgelopen zondag hadden gebraden. Ik vermoed dat het beest, de taaie rakker, biologie heeft gestudeerd ipv dat hij zorg had gedragen voor een lekkere biefstuk?

15 thoughts on “Eindelijk weer biefstuk.

  1. Doe ik!
    Het is heel intensief geweest.
    Maar het leven met Treeske is dat ook. Wat een energieke vrouw is dat. En ik trap op de rem. 😉

  2. Ik ben niet zo’n fan van biefstuk, maar olijfolie is ook niet mijn ding.
    Ga eerst maar lekker bijkomen van alle hectiek en geniet nog maanden na van de mooie herinneringen.

  3. Hahaha: bij Treeske liep het ergens anders uit (-: Je weet het zo beeldend te formuleren.
    Ik geef het grif toe: ik ben een zeikerd want ik blief geen biefstuk. Volgens m’n man ben ik een “nachtmerrie in een restaurant” want ik eet alleen wat de boerin kent. Een gehaktbal dus.
    Doe even rustig aan, Hulk. Ook Hulken worden een dagje ouder…
    Lieve groet ♥

  4. Niet té hard in de rem knijpen want dan breken de kabeltjes;-) Een malse biefstuk op z’n tijd is niet te versmaden maar dan natuurlijk niét in de olie gebakken.
    Maar jullie waren daar dus nog net niet “in de olie”;-)

Geef een reactie

