Engeltje

Vanmiddag bij het knippen van een verwaarloosde coniferenhaag, hing ik er opeens bij als een engeltje in de kerstboom. Bij verwijderen van ver weg gelegen losgeknipte takken, gleed ik plotsklaps weg van mijn trapleer en stortte in de haag. Onderweg wist ik nog met kracht een plank van de carport los te rukken en hing als een dweep tussen takken van de haag. Bij het eruit klimmen zag ik iemand staan met gekruiste benen van de lach. Toen ik verlost was, kon ik mijn beschadigde armen en lichaam inspecteren. De schade beperkte zich tot wat schrammen en een licht gekneusde vinger. Stoer hΓ©?

21 thoughts on “Engeltje

  1. Ik zit hier met m’n gezicht in de plooi te lezen en me zorgen te maken………..

    Whahahaha, jij gelooft ook Γ‘lles van me hΓ©! Wat had ik graag naast Trees gestaan. Wil je haar wΓ©l even opdragen voortaan de camera bij de hand te houden als je je aan de heg verslingert?

Geef een reactie

