In de boot genomen

Vandaag had Trees een uitje met een groep mensen die samen een bewonersgroep vormen. Het werd geen reisje langs de rijn, rijn, rijn (zoals het liedje gaat) maar langs de vecht, vecht, vecht. (owww, daar bestaat geen liedje van)

Hoe leuk zou het zijn om haar daar te verrassen, dacht ik, dus klom ik op mijn racefiets en reed eerst naar de vecht. Ik had vernomen dat zij in Maarssen op de boot zou stappen en naar het keerpunt zou varen bij

Toen ik daar naar toe was gereden, heb ik de boot niet gespot. Omdat er nogal wat bomen en struikgewassen langs de oever groeide, en bovendien het verkeer er erg druk was, had ik moeite om de boot te vinden. Maar plots was hij daar en ik spring vlug van mijn fiets en maakte de foto’s met mijn vinger voor de lens. Ik brul heel hard, “Treesje” en zie haar verbaasd opspringen en terwijl ik naar haar zwaai hoorde ik velen aan boord lachen.

Aan u de vraag, “waar zit Treesje”?

Ik ben de boot niet meer achterna gefietst om eventuele betere opnamen te maken, omdat het er voor mij gewoon gevaarlijk was en het verrassingselement al was geweest.

36 thoughts on “In de boot genomen

  1. Dit is een strikvraag.
    Als jij haar ziet opspringen dan staat zij.
    Nu is de foto zo wazig, dat de foto lijkt op mijn foto pogingen.

    Die vinger voor de lens doe jij vast expres. Bij mij gaat dat elke keer per ongeluk.

    Heb je wel de goede boot op de foto vast gelegd?

    Vrolijke vakantiegroet,

  2. Wat een superleuke verrassing voor Trees, je bent een heuze ridder die op zijn (stalen) ros zijn geliefde hulde brengt. Wat ben je toch een romanticus! Voor mij zitter er allemaal playmobile poppetjes op de boot dus kan ik Trees niet vinden.

  3. Wat een leuke en lieve verrassing.
    Je Treesje zie ik niet terwijl ik bijna met mn neus tegen het scherm zit. Ligt aan mijn ogen niet aan jouw foto natuurlijk πŸ˜‰

Geef een reactie

