Voorpret

Dat iedereen zin heeft in de Heemskerkse kermis, is mij helemaal duidelijk. Vreugdevolle app berichten van de familie stromen binnen.

Ik lust wel een oliebol en touwtje trekken heb ik ook al lang niet meer gedaan. Lijkt me dus heeeeeel leuk. (Bericht van oudste dochter)

De kleinkinderen die via gesproken apps mij smeken, toch niet te vergeten, om naar de kermis te komen.

Zoons die mij tips vragen, welk paard de kortebaan wint. Want daar ben ik goed in en die alle jaren op het verkeerde paard wedden, omdat zij niet naar hun ‘wijze’ vader luisteren. 😊

Foto’s van de opbouw van de kermis gaan rond.

Vader slacht een haring, want vis moet zwemmen (in een biertje)

Al met Al, sta ik nu in de starthouding, want over een uurtje begint het spektakel. #zinin

26 thoughts on “Voorpret

  1. Ik wens je heel veel plezier toe! Zo’n kermis is niks voor mij. Vroeger in Maarssen vond ik vooral de schuifapparaten leuk, en de rups. Mijn moeder deed altijd schieten, daar was ze heel fanatiek in. Van jou omschrijving lijken mij de paardenrennen leuk. Zouden ze nog hoedjes dragen?

      • Gisteren te druk met mijn boek bezig geweest. Pffffffff
        Schrijven is leuk!
        Daarna het redigeer werk, foto’s, formaat, papiersoort, kaft, achterflap bewerking, vormgeving, prijsbepaling en berekenen of er nog iets voor mij overblijft, maken het minder leuk.
        Maar als ik straks het boek in mijn handen heb is een fantastisch gevoel.

Geef een reactie

