Gevierd

De volksfeesten in mijn geboortedorp zijn weer afgelopen. En ik heb ze goed gevierd met de kermis, kortebaandraverij en feesttenten. Kleindochter aan het stuur. Gewonnen prijs bij de kamelenrace.

Foute opname daarvan. Moet ook kunnen. Antiplas oprit.

Kortebaandraverij die erg spannend was. Flink veel geld ingezet en alles verloren. Dit tot grote vreugde en hilariteit bij mijn zoons, die alle jaren niets winnen.

Hoe hoog zijn de quotes bij de deelnemende paarden per ingezette euro.

Broodje fricandel van een halve meter verorberd.

Bij Jaap Kraakman traditioneel alle jaren broodje snack eten.

En velen met mij. Zo gezellig!

Dus Al met Al, fantastisch gevierd!

15 thoughts on “Gevierd

  1. Wat een leuk verslag zeg ………. volgens mij ook een echt familiefeest en ja, als je het naar je zin hebt gaat het vaak veel te snel voorbij. Ach, volgend jaar is het gelukkig weer 🙂 Kun je vast sparen voor de paardenrace.

Geef een reactie

