Bezint ………

Het is goed dat ik het als een hobby beschouw en van derden daarbij enorm veel hulp krijg, want anders kon ik geen kinderboek laten uitgeven. Mijn plan is om het boek voor € 11,95 in de markt te zetten. Nu mag een hobby geld kosten maar toen ik de eerste offerte van een drukkerij binnen kreeg, schrok ik van de prijs die zij ervoor berekende. Ik verloor als ik het bij hen liet drukken € 6,- op een boek. Ik heb inmiddels nu een andere uitgeverij gevonden en verdien daarbij het enorme bedrag van € 0,26 per exemplaar, bij verkoop van 18 stuks in de maand. Leuk hé? Iets van ‘bezint eer u begint’?

8 thoughts on “Bezint ………

Geef een reactie

