Kneetstories

Omdat er op Twitter afgelopen week aandacht werd gegeven aan het overlijden van Gerrie Knetemann 13 jaar geleden, heb ik daarop gereageerd. In het verleden heb ik vaak gefietst en heel wat afgelachen met deze oud profwielrenner. Ik kreeg vanwege mijn reactie de vraag van ene @peedebe of ik hem wat anekdotes wilde sturen t.b.v. het maandblad Ons Amsterdam, waarin een portret van ‘de Kneet’ komt te staan. Nou daar heb ik gevolg aan gegeven. Mogelijk dat er straks mensen zullen lezen, waarom hij nooit naakt op een billboard wilde staan? Of hoe hij zich als bezorgde vader over zijn gevallen dochter Roxane ontfermde. Kortom, een lach en een traan. Ik vind het leuk dat ik mijn bijdrage daaraan kan geven.

9 thoughts on “Kneetstories

Geef een reactie

