Een tweeling !!!!!

Vanmorgen was ik euforisch omdat ik voor het eerst sinds lange tijd geen niersteenpijn meer voelde. Dus meteen heerlijk in de tuin gewerkt, zie vorig log?

Gisteren een nare dag. Ik moest en zou naar de kerk en heb dat ook overleefd. Echter vlak voor thuiskomst, een Hendrik Groen momentje.

Bij nierstenen dien je zoveel mogelijk te drinken en dat doe ik trouw maar ik kwam te laat voor het toilet. Om 12.00 uur begonnen met het drinken van 1 liter water om een volle blaas te creeëren i.v.m. een echo onderzoek in het ziekenhuis. Omdat ze daarop niet alles konden zien, kreeg ik vervolgens ook nog een CT-scan. Daarna een super sprint getrokken naar het toilet.

Zojuist werd ik gebeld door de huisarts die mij meldde dat ik een tweeling krijg. Een kleine en een grotere. Van de kleine zal ik eerder bevallen omdat die bijna in mijn blaas zat op de foto en ik vermoed, omdat ik nu pijnvrij ben, dat hij nu reeds in mijn blaas is beland. De grootste van de twee zit nog in mijn nier vlakbij de leiding naar mijn blaas. Dat betekent verdorie opnieuw weeën. Heb ik echt geen zin in!

14 thoughts on “Een tweeling !!!!!

Geef een reactie

