Interview

Van veel plannetjes heden komt niets terecht vanwege niersteenproblemen en daarbovenop een depressie. Bij beide zijn flinke vermoeidheidsverschijnselen aanwezig, weet ik uit ervaring. Voor vandaag zou ik meedoen aan een radio interview om daarin een verhaal te vertellen. Nou, vanmorgen maar afgebeld, want in depressie kan ik niet goed nadenken. En met de opspelende niersteenklachten zou het een uhhh, uhhh, auw, auw, intervieuw geworden zijn. Ik kreeg n.l. verleden week van een redactrice, die werkt bij radio Noord-Holland een bericht met de vraag of ik hier aan mee wilde werken? Zij was op het idee gekomen door mijn blogverhalen. En zij dacht als je zo kan schrijven kun je dat ook wel vertellen. Zodoende hadden wij bij ons eerste contact wat verhalen doorgesproken en toen meteen gekozen welke het zouden worden. Tijdens het afzeggen heb ik ook laten blijken, dat ik er in betere tijden weer voor open sta. Maar dat blijft moeilijk, want ik kan in een uur tijd van stemming verwisselen. Trouwens heerlijk geslapen vanmiddag.

13 thoughts on “Interview

  1. Wat ontzettend jammer voor je. Niet alleen dat je je dubbel beroerd voelt, maar ook dit leuke uitstapje moet missen. Depressies kunnen nogal hardnekkig zijn. Ik hoop dat je snel die stenen uit piest en zonnestralen je zachtmoedige Hulkenhart mogen verwarmen ♥
    Laat de moed niet zakken…
    Liefs en een knuffel (mag vast wel van Trees.)

Geef een reactie

