Een geluksmoment

Zomaar een zegening die mij overkwam. Ik ruimde vanmorgen de ontbijttafel op. Ik stapelde op de bordjes het bestek en de bekers en liep er, in één hand, zonder ermee te rammelen naar de keuken. Dat kon ik nooit! Mijn handen trilden altijd zo erg dat na één stap het bestek er al afviel. Dit kwam vanwege de Depakine die ik slikte. Nu ik bijna 2 maanden geleden stopte met dat medicijn, is het nu eindelijk uit mijn lichaam. Mij is nu ook duidelijk geworden, dat de CBD-olie duidelijk de werking en de bijwerkingen van chemische medicatie versterkt. Ik ervaarde enorme trillingen in geheel mijn lijf toen de olie zijn goede werking begon. Toen heb ik i.o. met mijn psychiater besloten om met die chemische medicatie te stoppen. En vandaag, vandaag ben ik trillingsvrij! Wat een zegen!

18 thoughts on “Een geluksmoment

Plaats een reactie