Einde HHH

Moeilijk, moeilijk, moeilijk!

Ik denk er hard over na om te gaan stoppen met bloggen. De reden daarvoor is het AVG.

Ik voel mij zó erg beperkt in mijn vrije meningsuiting, dat ik geen andere mogelijkheid zie, om ermee te stoppen.

Ik kan namelijk niet over koetjes en kalfjes bloggen. De HHH blogt WILD, RUIG, ZINVOL en het allerliefst ONZINVOL.

In mijn vorige log ben ik dankzij de wet op de privacy, enorm gaan schrappen. Onmiddellijk vond ik het een rotlog. It isn’t me!

Ik kijk het nog even aan maar ik vrees het ergste.

26 thoughts on “Einde HHH

  1. Ik snap je natuurlijk en sta ook vierkant achter je zolang jij maar doet wat goed voelt!! Wij verliezen elkaar toch nooit uit het oog.

    AVG… voor gratis bloggers niet zo heel veel omvattend omdat het hoofddeel van de verantwoordelijkheid bij WordPress ligt. Je moet als blogger echter wel zo’n verklaring op je blog zetten. Je bent van ♥-e welkom de mijne te jatten hoor. Er moeten dan een paar dingetjes gewijzigd worden natuurlijk. Als je wilt dat ik dit voor jou in orde maak… weet je me te vinden. Als dat het enige is dat bloggen voor jou bezwaarlijk maakt kan ik dat bezwaar eenvoudig wegnemen. Want… natuurlijk ga ik je in blogland missen!!

    x♥x♥x♥

Plaats een reactie